Ungvári Lili Eszter (2021) How have tourist's motivations changed since the Covid-19 pandemic? A study that examines the challenges both from customers' motivation and Hotels' operation perspective. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
thesis_Ungvári Lili FINAL.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
I decided to write about tourist motivation, how it has changed due to the COVID-19 crisis. In my opinion, this topic is relevant, as the travel habits and the needs have changed. Beside the tourist side, it is necessary to unfold the industry side too, how they adopted to the situations, what new measures they had to introduced to stay profitable, and host guests. Based on literatures, articles, and studies I expressed the topic itself. As a conclusion, and assumption, I decided to make interviews with two hotel managers, and created an online questionnaire to figure out each generations habits and preferences when travelling.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Accor Hotels, analytical work, Motivation, tourism, tourism demand |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Ápr. 02. 09:57 |
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 02. 09:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |