Lőrincz Alexandra (2021) A Győri Audi ETO KC sportvállalkozás elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_VEGLEGES_MW6T1P_LA.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A sport közvetetten vagy közvetlenül mindenki életének szerves részét képezi. Amellett, hogy egyre népszerűbb manapság az egészséges életmód és a mozgás szeretete, a különböző sportklubok iránti fanatizmus és sportkövetés is virágkorát éli. Témaválasztásom ezért is esett a Győri Audi ETO KC-ra. A sportsikerek elérésével párhuzamosan az ETO már nemcsak egy sportklubként, hanem egy komplett vállalatként is tevékenykedik, hiszen a kupák és érmek begyűjtése mellett hatalmas szurkolótáboruk lett, akikben a meccsekre való járás mellett megjelent az igény a különböző sportklubhoz kötődő termékek vásárlására, így ezáltal egy brand is kialakult.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, makro környezet, mérleg, sport, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Ápr. 02. 09:57 |
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 02. 09:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |