Magyarné Varga Judit (2021) HÁTRÁNYOS HELYZETŰ DIÁKOK A SZAKKÉPZÉSBEN Hátrányos helyzetű diákok beilleszkedési lehetőségei a cukrász gyakorlati képzésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat - Magyarné Varga Judit ICLLTX-Üzleti szakoktató- Levelező tagozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a hátrányos helyzetű tanulók beilleszkedési lehetőségeire keresem a választ a szakiskolák keretein belül. A gyakorlati képzés során milyen segítségeket és hátrányokat élnek és kapnak meg. Hogyan viszonyulnak hozzájuk az oktatási intézmény oktatói, tanulói. Mennyi támogatást kapnak az iskolai időszakuk során a szüleiktől és megkapják e a megfelelő támogatást tőlük. A mai társadalmi helyzet milyen hatást gyakorol a középiskolai diákokra, mennyire fontos az, hogy milyen családi háttérrel és egzintenciával kezdik meg tanulmányaikat. Az oktatóknak milyen lehetőségeik vannak a hátrányos helyzetű diákok oktatására és mennyire partnerek ebben az oktató társai. Fontos, hogy az oktatók rendelkezzenek bizonyos szociális érzékenységgel ahhoz, hogy hatékonyan tudják fejleszteni ezeket a diákokat. Az iskola részéről milyen felzárkóztató és fejlesztő programokat, projekteket alkalmaznak a lemorzsolódás csökkentésének érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | cukrász történet, cukrászképzés, hátrányos helyzet, lemorzsólodás, szakiskolai képzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Ápr. 02. 09:57 |
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 02. 09:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |