Budapest imázsalakítása a rendezvényipar üzletpolitikáján keresztül

Bern Zsófia Sarolta (2021) Budapest imázsalakítása a rendezvényipar üzletpolitikáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Bern Zsófia Sarolta_IICXXG.pdf] PDF
Szakdolgozat_Bern Zsófia Sarolta_IICXXG.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A korábbi évtizedekben egyfajta  látványcentrikus idegenforgalmi vízió jellemezte az országot. A város imázsának formálásakor a nyugat nagyvárosi kultúrája,  építészeti- és infrastrukturális jellemzői szolgáltak mintául. A 80-as évektől az idegenforgalmi vízió megváltozott és a struktúraváltás egy rendezvénycentrikusabb megközelítés irányába fordult át. A tanulmány célja annak a vizsgálata, hogy az egyes fővárosi rendezvények milyen hatással vannak Budapest imázsára, illetve milyen üzletpolitika kapcsolódik szervezésükhöz. A kvalitatív módszert alkalmazó kutatás a Budapesti Tavaszi Fesztivál és a Nemzeti Vágta elemzésén és jellemzőinek összevetésén alapszik.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Bándoli Attila István
Belső
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: branding, Budapest, imázs, rendezvényszervezés, üzletpolitika
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Ápr. 02. 09:57
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 02. 09:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet