Bern Zsófia Sarolta (2021) Budapest imázsalakítása a rendezvényipar üzletpolitikáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Bern Zsófia Sarolta_IICXXG.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A korábbi évtizedekben egyfajta látványcentrikus idegenforgalmi vízió jellemezte az országot. A város imázsának formálásakor a nyugat nagyvárosi kultúrája, építészeti- és infrastrukturális jellemzői szolgáltak mintául. A 80-as évektől az idegenforgalmi vízió megváltozott és a struktúraváltás egy rendezvénycentrikusabb megközelítés irányába fordult át. A tanulmány célja annak a vizsgálata, hogy az egyes fővárosi rendezvények milyen hatással vannak Budapest imázsára, illetve milyen üzletpolitika kapcsolódik szervezésükhöz. A kvalitatív módszert alkalmazó kutatás a Budapesti Tavaszi Fesztivál és a Nemzeti Vágta elemzésén és jellemzőinek összevetésén alapszik.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | branding, Budapest, imázs, rendezvényszervezés, üzletpolitika |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Ápr. 02. 09:57 |
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 02. 09:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |