A Vivaldi Kft. többcsatornás értékesítési rendszerének optimalizálása

Gacsal Dóra (2021) A Vivaldi Kft. többcsatornás értékesítési rendszerének optimalizálása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of ZD6X1Q_Gacsal Dóra.pdf] PDF
ZD6X1Q_Gacsal Dóra.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 13..

Download (1MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem_Gacsal Dóra.pdf] PDF
Titkosítási kérelem_Gacsal Dóra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (661kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom középpontjában a Vivaldi Kft. többcsatornás értékesítési rendszerének optimalizálása áll. A kutatásom elvégzéséhez összegyűjtöttem az értékesítéssel kapcsolatos fontosabb definíciókat, az értékesítési csatornák főbb jellemzőit, majd ezen belül a többcsatornás értékesítési rendszert vizsgáltam meg közelebbről. A dolgozat kutatási része a cég nagy-és kiskereskedelmi csatornáinak felméréseiből, elemzéseiből áll, melynek célja az volt, hogy válaszokat kapjak, mennyire érdemes a cégnek az online világ felé orientálódnia, hogy a fiatalabb, középkorosztályt is elérje, és ezt milyen eszközökkel tudja megvalósítani. Valamint mennyire működik jól és hatékonyan a szaküzletes partnereinkkel az együttműködés, milyen változtatásokat kellene bevezetni. Kutatásom elvégzéséhez kétféle adatgyűjtési módszert alkalmaztam. A cég meglévő partnerei közül 5 fővel készítettem strukturáltan felépített szakmai interjút, majd a kutatásom másik fele online kérdőív kitöltésével történt, amivel főként a 25-30 és 40 éves korosztályt céloztam meg. A kutatásom elvégzése után a cég számára egyértelművé vált, hogy az online értékesítésre nagyobb hangsúlyt kell fektetni, kihasználni az újabb és korszerűbb marketing eszközöket, emellett a szaküzletes partnereink bolti és bolt nélküli kiskereskedelmének lehetőségeit és igényeit szem előtt tartva meghoznia szükséges változtatásokat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, csatornapolitika, egészség, értékesítés, termékfejlesztés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Ápr. 02. 09:57
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 02. 09:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet