Boronyák Dóra Emília (2021) Zalaegerszeg városmarketing és vendéglátásmarketing tevékenységeinek vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Boronyák Dóra_DPUWC5.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom során Zala megye városmarketingjét és vendéglátásmarketingjét elemeztem. Az online és írott formában rendelkezésemre álló forrásokat elemeztem, eszerint vizsgáltam, hogy Zalaegerszeg, hogy jelenik meg a közösségi oldalakon és az egyéb online platformokon. Kutatási kérdéseimben kíváncsi voltam arra, hogy mik a fő vonzerői Zala megyének, melyik korcsoportok és milyen céllal látogatják legfőképp Zalát, mennyire ismert a zalai térség gasztronómiája, és hogy milyen további fejlesztésekkel, lenne célszerű fellendíteni a térség turizmusát. Ezen kérdésekre keresve a választ a kérdőív és az interjú módszerét vettem segítségül. Az erdeményeket vizsgálva pedig megállapítottam, hogy a térség gasztronómiája egészen ismert, ezzel együtt az éttermek és a térségben szerezett programok is, viszotn a közösségi oldalakon való megjelenésen, még van hova fejlődnie a városnak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | hagyományok, turizmus, Városmarketing, vendéglátás, Zala megye, Zalaegerszeg |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Ápr. 02. 09:57 |
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 02. 09:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |