Zalaegerszeg városmarketing és vendéglátásmarketing tevékenységeinek vizsgálata

Boronyák Dóra Emília (2021) Zalaegerszeg városmarketing és vendéglátásmarketing tevékenységeinek vizsgálata. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Boronyák Dóra_DPUWC5.pdf] PDF
Szakdolgozat_Boronyák Dóra_DPUWC5.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom során Zala megye városmarketingjét és vendéglátásmarketingjét elemeztem. Az online és írott formában rendelkezésemre álló forrásokat elemeztem, eszerint vizsgáltam, hogy Zalaegerszeg, hogy jelenik meg a közösségi oldalakon és az egyéb online platformokon. Kutatási kérdéseimben kíváncsi voltam arra, hogy mik a fő vonzerői Zala megyének, melyik korcsoportok és milyen céllal látogatják legfőképp Zalát, mennyire ismert a zalai térség gasztronómiája, és hogy milyen további fejlesztésekkel, lenne célszerű fellendíteni a térség turizmusát. Ezen kérdésekre keresve a választ a kérdőív és az interjú módszerét vettem segítségül. Az erdeményeket vizsgálva pedig megállapítottam, hogy a térség gasztronómiája egészen ismert, ezzel együtt az éttermek és a térségben szerezett programok is, viszotn a közösségi oldalakon való megjelenésen, még van hova fejlődnie a városnak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: hagyományok, turizmus, Városmarketing, vendéglátás, Zala megye, Zalaegerszeg
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Ápr. 02. 09:57
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 02. 09:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet