Dau Kieu Huong Anh (2021) Bőrápolási trendek alakulása Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A bőrápolási trendek alakulása Magyarországon szakdolgozat 2021 (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom központi témája a bőrápolási trendek alakulása Magyarországon. A dolgozat célja a magyar fogyasztók arcápolási termékek vásárlási szokásának megvizsgálása, a vásárlói vélemények feltárása. Kutatási kérdésem: Milyen vásárlói szokások jellemzőek a magyar fogyasztókra bőrápolási termékek terén napjainkban? A kutatásom eléréséhez kérdőíves felmérést használtam. A kutatásom célcsoportja az arcápoló termékeket használó fogyasztók voltak. A felmérést online felületen végeztem. Fontos volt számomra, hogy a kitöltők között olyan arcápoló személyek is szerepeljenek, akik clean clinical vagy natúr kozmetikumokat használnak ugyanis az ő szempontjuk is mérvadó volt. A dolgozatomban a vevői igényeket, az elvárásokat, a preferencia sorrendjét termékválasztás során és a vásárlói döntést befolyásoló tényezőket mutatom be. Kutatásom során arra a következtetésre jutottam, hogy a hazai vásárlók egyre tudatosabbak arcápolási termék vásárlását illetően és egyre inkább jelen van Magyarországon a clean clinical szemlélet is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói igények, fogyasztói magatartás, kozmetikai cikkek, trendek, vásárlók |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Ápr. 02. 09:57 |
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 02. 09:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |