Kun Lilla (2021) Közösségi oldalak szerepe az utazási döntési folyamatban és a fogyasztóra gyakorolt hatása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A turizmus szektor gyorsuló fejlődéséhez az internet megjelenése és széleskörű elterjedése is hozzájárul. Az interneten megjelent közösségi média oldalak nagy befolyásolással vannak a fogyasztókra az utazási döntésük kialakításában. Nagy szerepe van ebben a Facebook-nak és Instagram-nak, melyek már nagy felhasználói számmal rendelkeznek világszinten. Ezért a turisztikai vállalkozásoknak fontos megismerniük azokat a trendeket és digitális újításokat, amelyekkel befolyásolni tudják a fogyasztóikat, és vásárlásra tudják őket kényszeríteni. Dolgozatomban a közösségi oldalak hatásával foglalkozom és, hogy ezek az oldalak hogyan hatnak a fogyasztó magatartására és attitűdjére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | döntési folyamat, fogyasztói magatartás, marketingeszközök, turizmus, utazás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Ápr. 02. 09:57 |
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 02. 09:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |