Új ruházati márka bevezetése a magyar piacra és márkaépítési folyamatai

Kutak Balázs Attila (2021) Új ruházati márka bevezetése a magyar piacra és márkaépítési folyamatai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Kutak Balázs Attila_WGZ72M_2021.pdf] PDF
Szakdolgozat_Kutak Balázs Attila_WGZ72M_2021.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom egy új ruházati márka magyar piaci bevezetésének folyamatát, lehetőségeit, nehézségeit vizsgálja. Számos vállalkozás belebukik a márkaépítés folyamataiba, így a dolgozat ennek elkerülésére keres minél biztosabb módszereket. A kutatás elméleti szinten feltárja, hogy egy újonnan induló ruházati márkát hogyan fogadnának a fogyasztók. A dolgozat végére többek között kiderül, hogy hazánkban érdemes-e márkát indítani, valamint milyen utat kell bejárni ennek érdekében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kovács András
Belső
egyetemi docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: márkaépítés, márkahűség, márkamenedzsment, piaci bevezetés, vállalkozás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Ápr. 02. 09:56
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 02. 09:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet