Kutak Balázs Attila (2021) Új ruházati márka bevezetése a magyar piacra és márkaépítési folyamatai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Kutak Balázs Attila_WGZ72M_2021.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom egy új ruházati márka magyar piaci bevezetésének folyamatát, lehetőségeit, nehézségeit vizsgálja. Számos vállalkozás belebukik a márkaépítés folyamataiba, így a dolgozat ennek elkerülésére keres minél biztosabb módszereket. A kutatás elméleti szinten feltárja, hogy egy újonnan induló ruházati márkát hogyan fogadnának a fogyasztók. A dolgozat végére többek között kiderül, hogy hazánkban érdemes-e márkát indítani, valamint milyen utat kell bejárni ennek érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | márkaépítés, márkahűség, márkamenedzsment, piaci bevezetés, vállalkozás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Ápr. 02. 09:56 |
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 02. 09:56 |
Actions (login required)
Tétel nézet |