A Calvin Klein márka és a hozzá kapcsolt testkép pozitivitás ismertsége Magyarországon

Pap Viktória (2021) A Calvin Klein márka és a hozzá kapcsolt testkép pozitivitás ismertsége Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_Marketing és márkamenedzsment.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_Marketing és márkamenedzsment.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témájának  a Calvin Klein bemutatását választottam marketing és márkamenedzsment szempontjából. Mindenképp olyan témát szerettem volna választani, ami kapcsolódik az érdeklődési körömhöz, szívesen írok róla és kutatok a téma után. A divat vitathatatlanul egyre nagyobb szerepet tölt be mindennapjainkban, ez nem csak egy öltözködési stílus, hanem egy lehetőség, hogy az emberek kifejezhessék önmagukat a viselt ruhadarabokon keresztül. A márka nagyon erősen támogatja az úgynevezett „body positivity” mozgalmat. Ez pontosan azt takarja, hogy támogatják és reklámozzák azt, hogy minden ember úgy szép ahogy van, fogadjuk el magunkat a hibáinkkal együtt és hogy nincs olyan, hogy tökéletes, mert minden ember a maga módján, sajátosan szép és tökéletes.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kegye Krisztina
Belső
óraadó tanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: branding, Calvin Klein, divat, divatmarketing, marketingstratégiák, márkaépítés, márkanév
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Ápr. 02. 09:56
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 02. 09:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet