A hátrányos helyzetű tanulók felzárkóztatásának jelenkori kérdései

Kiss-Rabi Johanna (2021) A hátrányos helyzetű tanulók felzárkóztatásának jelenkori kérdései. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat, Kiss-Rabi Johanna, YM59D3.pdf] PDF
Szakdolgozat, Kiss-Rabi Johanna, YM59D3.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat tartalmát tekintve elsősorban a hátrányos helyzetű tanulókkal, a felzárkóztatással, és a szakmai oktatásban rejlő lehetőségekkel, másodsorban az oktatást jelenleg is érintő pandémiás változásokkal foglalkozik.  Leendő oktatóként a kutatás elkészítésekor is kiemelten fontosnak tartottam annak a szempontnak a szem előtt tartását, miszerint a saját előképzettségem ne csak a tanult, elméleti szakmai ismeretekben merüljön ki, hanem ténylegesen, a pedagógia gyakorlati oldaláról is átfogóbb kép legyen előttem.  Szakdolgozatomat ebből kifolyólag, a kutató munka és a minél frissebb szakirodalmi áttekintés által a saját magam fejlesztésére is igyekeztem használni.  Kulcsfontosságúnak éreztem a téma kifejtésénél, hogy az aktuális, pandémiás helyzettel is foglalkozzak, hiszen nem tudjuk, hogy a jövőben lesz-e ehhez hasonló időszak.Ahhoz, hogy ilyen körülmények között is megfelelően lehessen kezelni a hátrányos helyzetű tanulók felzárkóztatását, meg kell vizsgálni a közelmúlt történéseit.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógia Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Üzleti szakoktató

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Farkas Julianna
Belső
főiskolai tanár; Pedagógia Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: felzárkóztatás, hátrányos helyzet, koronavírus-járvány (COVID-19), középfokú oktatás, pandémia, szegregáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Ápr. 02. 09:56
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 02. 09:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet