Ikonikus világmárkák Pride kollekcióik szerepe a marketingben és azok hatásának vizsgálata az egyénekre -Különösen a M.A.C kozmetikai márka tükrében-

Gúth Zsófia (2021) Ikonikus világmárkák Pride kollekcióik szerepe a marketingben és azok hatásának vizsgálata az egyénekre -Különösen a M.A.C kozmetikai márka tükrében-. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Gúth Zsófia_Szakdolgozat_WL5IQT.pdf] PDF
Gúth Zsófia_Szakdolgozat_WL5IQT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom középpontjában a világmárkák által piacra dobott Pride kollekciók állnak, amiket minden év júliusára terveznek, amikor (főként) az LMBTQ közösség a Pride hónapját ünnepli. A kollekciók egy fontos üzenetet, az elfogadás terjesztését hordják magukban. Emellett egyfajta eszközként is vizsgáltam, melyet a márkák az ügymarketing beteljesüléséhez használtak, hogy több nonprofit szervezetet is támogatni tudjanak, mindemellett hírnév gondozásra tegyenek szert. Fontosnak tartottam felmérni az egyének véleményét, szerintük milyen célból jöttek létre a Pride kollekciók. Kiemelten a M.A.C kozmetikai cikkeket gyártó világmárka mentén vizsgálódtam, megismerve az alakulását és kapcsolódását a Pride jelenségéhez. Az alkalmazott kutatási módszerek által pedig feltártam minderről az egyének véleményét.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: LMBTQ, márkaérték, márkakommunikáció, nonbusiness marketing, Pride, ügymarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Ápr. 02. 09:56
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 02. 09:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet