A Puskás Aréna marketingstratégiája

Benkő Dorottya (2021) A Puskás Aréna marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Nyilatkozat.pdf] PDF
Nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (211kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozati munkám során a Puskás Aréna marketingstratégiájával foglalkoztam. Dolgozatom során bemutattam a a marketingstratégia legfontosabb fogalmait. A szakirodalom áttekintés után egy átfogó képet próbáltam adni a Puskás Aréna területeiről, üzemeltetéséről. Feltérképeztem az arénának felmerülő nehézségeit, és kihívásait, majd rátértem fő témámra a marketingstratégiára, ahol több szempont szerint vizsgáltam a Puskás Arénát. A dolgozatom legvégén elvégeztem egy kvalitatív kutatási módszert, ahol két interjút készítettem a Puskás Aréna vezetőivel.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7P modell, marketing, marketing terv, stratégia, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Ápr. 02. 09:56
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 02. 09:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet