Benkő Dorottya (2021) A Puskás Aréna marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (211kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozati munkám során a Puskás Aréna marketingstratégiájával foglalkoztam. Dolgozatom során bemutattam a a marketingstratégia legfontosabb fogalmait. A szakirodalom áttekintés után egy átfogó képet próbáltam adni a Puskás Aréna területeiről, üzemeltetéséről. Feltérképeztem az arénának felmerülő nehézségeit, és kihívásait, majd rátértem fő témámra a marketingstratégiára, ahol több szempont szerint vizsgáltam a Puskás Arénát. A dolgozatom legvégén elvégeztem egy kvalitatív kutatási módszert, ahol két interjút készítettem a Puskás Aréna vezetőivel.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, marketing, marketing terv, stratégia, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Ápr. 02. 09:56 |
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 02. 09:56 |
Actions (login required)
Tétel nézet |