Magyarország turizmusa a COVID-19 idején. Kihívások, korlátozások, túlélési stratégiák a magyar turisztikai piacon

Klement-Kottász Petra (2021) Magyarország turizmusa a COVID-19 idején. Kihívások, korlátozások, túlélési stratégiák a magyar turisztikai piacon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat_Klement-Kottasz_Petra_RBNKW5_eredetis_nyilatk.pdf] PDF
szakdolgozat_Klement-Kottasz_Petra_RBNKW5_eredetis_nyilatk.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (683kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatomban a turizmus nehéz helyzetét helyezem a vizsgálat középpontjában. Feltehetően lesznek olyan, a pandémia alatt meghozott intézkedések, ajánlott magatartásformák (rendszeres kézmosás, nagyobb figyelem fordítása a higiéniára), melyek a jelenlegi helyzet stabilizálódását követően is az életünk részei maradnak, illetve amelyek hosszú távú hatást gyakorolnak az idegenforgalomra. A turizmust ért negatív hatások természetesen hazánk idegenforgalma tekintetében is jelen voltak, így a vizsgálat a nemzetközi vonatkozásokat alapul véve elsősorban a hazai helyzetre összpontosított. A kutatással az volt a célom, hogy bemutassam a pandémia alatti, hazai turizmus jellemzőit, az itthoni intézkedéseket és azt, hogy hogyan változhat a jövőben a helyzet, milyen lehetséges jövőképek, fejlődési irányok, trendek fogalmazhatók meg.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, gazdasági stratégia, koronavírus-járvány (COVID-19), Magyarország, turisztika
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Ápr. 02. 09:56
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 02. 09:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet