Zsemlye Adél (2021) CRM rendszerek vizsgálata a ROCKWOOL Hungary Kft-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat - Zsemlye Adél.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatomban a különböző CRM rendszereket vizsgáltam meg, összegyűjtöttem ezek előnyeit és hátrányait, illetve azokat a tulajdonságokat, melyekkel támogatják egy cég működését. Bővebb belátást nyerhettem az ügyfélkapcsolati rendszerek felhasználásába egy építőipari vállalaton belül. Röviden bemutattam a céget és annak szerepét a piacon belül. A dolgozatomban a kiválasztott cég több alkalmazottjával is interjút készítettem, hogy egy még átfogóbb megértést kaphassak a különböző osztályok kapcsolatáról a CRM rendszerrel. Megvizsgáltam a vevői elégedettségi kérdőíven keresztül a cég piaci megítélését, hogy ezen keresztül is tapasztalatot szerezhessek és javaslatokat tehessek az esetleges változtatásokra. A dolgozatom megállapításában javaslatot tettem az esetleges jobb felhasználást illetően.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM rendszer, építőipar, Rockwool Hungary Kft., ügyfélkapcsolati menedzsment, ügyfélkezelés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Ápr. 02. 09:56 |
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 02. 09:56 |
Actions (login required)
Tétel nézet |