Balajti Benjámin (2021) A pedagógus szerepe a tehetséggondozásban egy miskolci általános iskolában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Balajti_Benjámin_BNK073_szakdolgozat_2021.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A pedagógusok tehetséggondozó szerepéről gyűjtöttem információkat. Megállapításokat tettem, miszerint a pedagógusok gazdag módszertani repertoárra végzik munkájukat, szakmai elhivatottság és gyermekközpontúság jellemzi tevékenységüket. Munkájukat nehezíti az időhiány, a tanulók és tanárok leterheltsége. A tehetséggondozás szerepe egyre jelentősebb, ezt bizonyítják a különböző szabályozók és civil szervezetek támogatása. Ezek közül kiemelkedik a tehetségpont hálózat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | civil szervezetek, digitális kultúra, iskola, önértékelés, pályaválasztás, pedagógusok, tehetség, tehetséggondozás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Ápr. 02. 09:56 |
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 02. 09:56 |
Actions (login required)
Tétel nézet |