A pedagógus szerepe a tehetséggondozásban egy miskolci általános iskolában

Balajti Benjámin (2021) A pedagógus szerepe a tehetséggondozásban egy miskolci általános iskolában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Balajti_Benjámin_BNK073_szakdolgozat_2021.pdf] PDF
Balajti_Benjámin_BNK073_szakdolgozat_2021.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A pedagógusok tehetséggondozó szerepéről gyűjtöttem információkat. Megállapításokat tettem, miszerint a pedagógusok gazdag módszertani repertoárra végzik munkájukat, szakmai elhivatottság és gyermekközpontúság jellemzi tevékenységüket. Munkájukat nehezíti az időhiány, a tanulók és tanárok leterheltsége. A tehetséggondozás szerepe egyre jelentősebb, ezt bizonyítják a különböző szabályozók és civil szervezetek támogatása. Ezek közül kiemelkedik a tehetségpont hálózat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógia Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Üzleti szakoktató

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: civil szervezetek, digitális kultúra, iskola, önértékelés, pályaválasztás, pedagógusok, tehetség, tehetséggondozás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Ápr. 02. 09:56
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 02. 09:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet