Pavlekovics Gergely (2021) Valós idejű médiavásárlás - Programmatic audio. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
PavlekovicsGergely_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom első része a digitális világunk kialakulásával és változásaival foglalkozik. Bemutatom azokat a trendeket és hirdetési formátumokat, amelyek napjainkban relevánsak. Foglalkozom a közösségi média szerepével, a mobilmarketinggel, a mesterséges intelligenciával, video és display formátumokkal. Ezek után dolgozatom nem csupán az audio hirdetésekkel foglalkozik, hanem azzal is, hogy ezek a hirdetések hogyan jelennek meg programmatic módon, ezért részletesen bemutatom ezt a médiavásárlási formát is. Mindezek ismeretében áttérek szakdolgozatom fő csapásvonalára, mégpedig az audio hirdetésekre. Ahhoz, hogy bizonyítsam a téma relevanciáját és gyakorlati tudást is szemléltessek, esettanulmányokat osztok meg a témával kapcsolatban. Végezetül a primer kutatásomat és eredményeit fogom bemutatni, amely arra keresi a választ, hogy napjainkban valóban ennyire elterjedtek az audio tartalmak, valóban megváltoztak-e a médiafogyasztási szokásaink ebbe az irányba.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | audio, digitális audio, médiavásárlás, podcast, programmatic, valós idejű |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Ápr. 02. 09:56 |
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 02. 09:56 |
Actions (login required)
Tétel nézet |