Besenszky Adrián Dániel (2021) A Shox Kft. stratégiai elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A Shox Kft. stratégiai elemzése.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a Shox Kft. vállalati stratégiáját vizsgáltam, kérdőívet készítettem, majd ezt elemeztem és többféle szakirodalmat dolgoztam fel. A választásom azért erre a témára esett, mert több, mint két éven keresztül Magyarország legnagyobb túramotoros bolt hálózatánál dolgoztam értékesítőként. Úgy gondolom ennyi idő alatt kellő rálátásom és kapcsolataim alakultak ki cégen belül, hogy a lehető leghitelesebb és leginformatívabb válaszokat kapjam a kérdéseimre. A vizsgálat során választ kapunk arra, hogy milyen stratégiai módszerek alkalmazásával jutott el a vállalkozás a jelenlegi piaci pozíciójába. A kutatás során kiderül milyen hatásai vannak egy járványnak Magyarországon egy motorosbolt hálózat életére. Továbbá kiderül, hogy milyen egyéb intézkedések szükségesek az erős piaci pozíció fenntartásához.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | árstratégia, beszerzés, cégstratégia, kereskedelem, üzleti stratégia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Ápr. 02. 09:55 |
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 02. 09:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |