A Shox Kft. stratégiai elemzése

Besenszky Adrián Dániel (2021) A Shox Kft. stratégiai elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A Shox Kft. stratégiai elemzése.pdf] PDF
A Shox Kft. stratégiai elemzése.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a Shox Kft. vállalati stratégiáját vizsgáltam, kérdőívet készítettem, majd ezt elemeztem és többféle szakirodalmat dolgoztam fel. A választásom azért erre a témára esett, mert több, mint két éven keresztül Magyarország legnagyobb túramotoros bolt hálózatánál dolgoztam értékesítőként. Úgy gondolom ennyi idő alatt kellő rálátásom és kapcsolataim alakultak ki cégen belül, hogy a lehető leghitelesebb és leginformatívabb válaszokat kapjam a kérdéseimre. A vizsgálat során választ kapunk arra, hogy milyen stratégiai módszerek alkalmazásával jutott el a vállalkozás a jelenlegi piaci pozíciójába. A kutatás során kiderül milyen hatásai vannak egy járványnak Magyarországon egy motorosbolt hálózat életére. Továbbá kiderül, hogy milyen egyéb intézkedések szükségesek az erős piaci pozíció fenntartásához.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: árstratégia, beszerzés, cégstratégia, kereskedelem, üzleti stratégia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Ápr. 02. 09:55
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 02. 09:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet