Az influencer marketing szerepe és hatása a fogyasztókra a belföldi turizmusban

Turai Alexandra (2021) Az influencer marketing szerepe és hatása a fogyasztókra a belföldi turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Turai_Alexandra_Szakdolgozat.pdf] PDF
Turai_Alexandra_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Az utóbbi évek turisztikai trendje az influencer marketing jelenléte a turizmusban, amely mára a turizmusmarketing legkorszerűbb eszközeinek egyikévé nőtte ki magát. Számos kutatás létezik a témában, azonban a belföldi turizmusban betöltött szerepükről kevés szó esik. A kutatás éppen ezért a belföldi turizmust célozta meg, amely növekvő népszerűségében szerepet játszanak a véleményvezérek. A kutatásban vizsgálatra kerül a közösségi média szerepe a turizmusban, illetve az influencerek szerepe a fogyasztói attitűd befolyásolásában,  a belföldi turizmusra fókuszálva. A kutatás egészéhez hozzátartoznak a belföldi turizmusban tevékenykedő vállalkozások is, ezért az ő oldalukról megközelítve is megismerjük a marketing ezen eszközét.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Jancsik András
Belső
egyetemi docens; Turizmus Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: belföldi turizmus, belföldi utazások, influencer, közösségi média, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Ápr. 02. 09:55
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 02. 09:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet