Turai Alexandra (2021) Az influencer marketing szerepe és hatása a fogyasztókra a belföldi turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Turai_Alexandra_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az utóbbi évek turisztikai trendje az influencer marketing jelenléte a turizmusban, amely mára a turizmusmarketing legkorszerűbb eszközeinek egyikévé nőtte ki magát. Számos kutatás létezik a témában, azonban a belföldi turizmusban betöltött szerepükről kevés szó esik. A kutatás éppen ezért a belföldi turizmust célozta meg, amely növekvő népszerűségében szerepet játszanak a véleményvezérek. A kutatásban vizsgálatra kerül a közösségi média szerepe a turizmusban, illetve az influencerek szerepe a fogyasztói attitűd befolyásolásában, a belföldi turizmusra fókuszálva. A kutatás egészéhez hozzátartoznak a belföldi turizmusban tevékenykedő vállalkozások is, ezért az ő oldalukról megközelítve is megismerjük a marketing ezen eszközét.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | belföldi turizmus, belföldi utazások, influencer, közösségi média, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Ápr. 02. 09:55 |
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 02. 09:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |