Wachter Lilla (2021) Leadgenerálási eszközök elemzése a B2B szektorban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Wachter_Lilla_NZWYCG_Leadgenerálási_eszközök_elemzése_a_B2B_szektorban.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 04.. Download (1MB) |
|
PDF
Wachter_Lilla_Titkositasi_kerelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (127kB) |
|
PDF
Wachter_Lilla_Eredetisegi_nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 04.. Download (161kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom a leadgenerálási eszközök elemzéséről szól, mindezt a B2B szektorban vizsgálva. Kutatásomat szakirodalom feldolgozásával kezdem, ahol az alapvető fogalmak után, a legtöbb gyakrabban használt eszközt fogom bemutatni. Dolgozatom második fele a saját kutatásomról fog szólni, amelyet egy B2B vállalat elemzésén keresztül fogom megtenni. A szekunder kutatás elméleti bemutatásának a gyakorlati részét fogom szemléltetni a cég által használt eszközök alapján. Az eszközök elemzése után a kutatási kérdésekre fogok választ adni, a cég számára pedig javaslatokat a fejlődésre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | értékesítési tölcsér, lead, leadgenerálás, online marketing, tartalommarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Ápr. 02. 09:55 |
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 02. 09:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |