Az eSport és annak szerepe a gazdaságban és a turizmusban az elhúzódó pandémia esetén

Kajati László (2021) Az eSport és annak szerepe a gazdaságban és a turizmusban az elhúzódó pandémia esetén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat - eSport v20 final - beadasra.pdf] PDF
Szakdolgozat - eSport v20 final - beadasra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Az eSport eléggé megosztó tényező a közvélemény szemében, mondván, mi köze van ennek a sporthoz, ha nincs egy izzadtságcsepp sem? Milyen jogon beszélünk hivatásos sportról és versenyekről, ha nincsenek egységes szabályok? Az eSport piac mérete 2020-ban 1 milliárd USD feletti, és mintegy 800 millió online nézőt vonzottak az eseményei – a kétkedő hangok ellenére is nyilvánvalóan egy komoly gazdasági tényező, melyet érdemes részleteiben megismerni. Az eSport egyike azon területeknek, melyeket a pandémia nem tudott térdre kényszeríteni, továbbá a rá épülő sportturizmus (e-turizmus) egy rendkívüli ütemben fejlődő terület, mely potenciál hazánkban gyakorlatilag kiaknázatlan.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 5G, e-turizmus, esport, koronavírus-járvány (COVID-19), rendezvények
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Ápr. 02. 09:55
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 02. 09:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet