Kajati László (2021) Az eSport és annak szerepe a gazdaságban és a turizmusban az elhúzódó pandémia esetén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat - eSport v20 final - beadasra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az eSport eléggé megosztó tényező a közvélemény szemében, mondván, mi köze van ennek a sporthoz, ha nincs egy izzadtságcsepp sem? Milyen jogon beszélünk hivatásos sportról és versenyekről, ha nincsenek egységes szabályok? Az eSport piac mérete 2020-ban 1 milliárd USD feletti, és mintegy 800 millió online nézőt vonzottak az eseményei – a kétkedő hangok ellenére is nyilvánvalóan egy komoly gazdasági tényező, melyet érdemes részleteiben megismerni. Az eSport egyike azon területeknek, melyeket a pandémia nem tudott térdre kényszeríteni, továbbá a rá épülő sportturizmus (e-turizmus) egy rendkívüli ütemben fejlődő terület, mely potenciál hazánkban gyakorlatilag kiaknázatlan.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 5G, e-turizmus, esport, koronavírus-járvány (COVID-19), rendezvények |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Ápr. 02. 09:55 |
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 02. 09:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |