Kecskeméti Klaudia (2021) Gyermekek szerepeltetése a közösségi médiában megjelenő reklámposztokban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Kecskeméti_Klaudia (17).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Bárhol is vagyunk, bármerre is járunk a világban, a reklámok mindenhol körül vesznek minket. Kilépünk az utcára és nyomtatott marketing anyagok rengetegével találjuk szembe magunkat. Illetve ugyan ez figyelhető meg otthonunkban is, digitális eszközökön keresztül reklámok sokaságával találkozunk. Dolgozatom során a gyermek szereplésű reklámokat vizsgálom. Ilyesfajta reklámokkal bármelyik marketing kommunikációs eszközön találkozhatunk, de én főként a közösségi médián megjelenő reklámokra helyezem a hangsúlyt. Aktualitása és érdekessége miatt választottam ezt a témát. Egyre több hírt és véleményt olvashatunk azzal kapcsolatban, hogy megnövekedtek a gyermek reklámposztok a közösségi média oldalakon. Illetve az emberek véleménye is megosztó a témával kapcsolatban. Célom, hogy feltárjam miért alkalmazzák a tartalomgyártók a saját gyermekeiket reklám együttműködésekhez, illetve iránymutatót adni, hogy erre egyáltalán a fogyasztóknak szüksége van vagy sem, így csökkentve a közösségi médiában megjelenő gyermekreklámposztok számát.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | gyerekek, közösségi média, marketing, marketingkommunikáció, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Ápr. 02. 09:55 |
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 02. 09:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |