Lantos-Németh Andrea (2021) A közösségi médiák lehetőségei a vállalati stratégiákban és hatásainak vizsgálata a fiatal felnőttek körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_LantosNémethAndrea.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (904kB) |
|
PDF
kérdőív_függelék.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (226kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az internet megjelenése óta rohamosan fejlődik a technológia, a különböző közösségi felületek, okostelefonok, tabletek és egyéb okoseszközök létrejöttével az emberek folyamatosan jelen vannak, tájékozódnak és információt szereznek. Rengeteg szakirodalom jelent meg arról, hogy a kommunikáció változása milyen eredményekhez vezetett a marketingben, a vállalatok stratégiájában. A vállalatoknak már nem hagyományos reklámokban kell gondolkodniuk, hanem minél kreatívabb, interaktívabb és színesebb posztokban, együttműködésekben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | internet, közösségi média, online marketing, stratégia, vállalat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Ápr. 02. 09:55 |
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 02. 09:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |