A közösségi médiák lehetőségei a vállalati stratégiákban és hatásainak vizsgálata a fiatal felnőttek körében

Lantos-Németh Andrea (2021) A közösségi médiák lehetőségei a vállalati stratégiákban és hatásainak vizsgálata a fiatal felnőttek körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_LantosNémethAndrea.pdf] PDF
Szakdolgozat_LantosNémethAndrea.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (904kB)
[thumbnail of kérdőív_függelék.pdf] PDF
kérdőív_függelék.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (226kB)

Absztrakt (kivonat)

Az internet megjelenése óta rohamosan fejlődik a technológia, a különböző közösségi felületek, okostelefonok, tabletek és egyéb okoseszközök létrejöttével az emberek folyamatosan jelen vannak, tájékozódnak és információt szereznek. Rengeteg szakirodalom jelent meg arról, hogy a kommunikáció változása milyen eredményekhez vezetett a marketingben, a vállalatok stratégiájában. A vállalatoknak már nem hagyományos reklámokban kell gondolkodniuk, hanem minél kreatívabb, interaktívabb és színesebb posztokban, együttműködésekben.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: internet, közösségi média, online marketing, stratégia, vállalat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Ápr. 02. 09:55
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 02. 09:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet