Csánki Bence Csanád (2021) A Stenders vállalat többcsatornás értékesítésének kialakulása és fejlődése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Bsc dolgozat végleg_last_one.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 06.. Download (3MB) |
|
PDF
2021-12-01 16-08 (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (351kB) |
|
["document_typename_application/x-rar-compressed" not defined]
Összegző.rar Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 06.. Download (197kB) |
|
["document_typename_application/x-rar-compressed" not defined]
sales-ONLINE.rar Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 06.. Download (22kB) |
|
["document_typename_application/x-rar-compressed" not defined]
stenders_by_shop.rar Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 06.. Download (74kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat egy átfogó vizsgálattal megvizsgálja egy speciális termékeket forgalmazó vállalat tevékenységét. Főleg offline tevékenység vizsgálatára kerül sor, de ezen felül kitérek az online működésre is. Megvizsgálom a törzsvásárlói programot, a vásárlás ösztönzésére szolgáló eszközöket. Betekintést nyerhetünk egy kisvállalkozás működésébe, hogyan különül el a főszezontól a holt szezon. Egy vásárlói megkérdezéssel kiderült a termékek potenciális tipikus vásárlója. Továbbá látható, hogy az ilyen termékek esetében mindig vannak top termékek, népszerű aromák, amelyeket az új termékek bevezetésekor, portfólió módosításkor érdemes figyelembe venni. Sok ábrával a mellékletben rengeteg információ alapján megyek végig a dolgozatban a különféle kategóriákon.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | franchise, koronavírus-járvány (COVID-19), omnichannel, Speciális termék, Stenders, vásárlás ösztönzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Ápr. 02. 09:55 |
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 02. 09:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |