A Stenders vállalat többcsatornás értékesítésének kialakulása és fejlődése

Csánki Bence Csanád (2021) A Stenders vállalat többcsatornás értékesítésének kialakulása és fejlődése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Bsc dolgozat végleg_last_one.pdf] PDF
Bsc dolgozat végleg_last_one.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 06..

Download (3MB)
[thumbnail of 2021-12-01 16-08 (1).pdf] PDF
2021-12-01 16-08 (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (351kB)
[thumbnail of Összegző.rar] ["document_typename_application/x-rar-compressed" not defined]
Összegző.rar
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 06..

Download (197kB)
[thumbnail of sales-ONLINE.rar] ["document_typename_application/x-rar-compressed" not defined]
sales-ONLINE.rar
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 06..

Download (22kB)
[thumbnail of stenders_by_shop.rar] ["document_typename_application/x-rar-compressed" not defined]
stenders_by_shop.rar
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 06..

Download (74kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat egy átfogó vizsgálattal megvizsgálja egy speciális termékeket forgalmazó vállalat tevékenységét. Főleg offline tevékenység vizsgálatára kerül sor, de ezen felül kitérek az online működésre is. Megvizsgálom a törzsvásárlói programot, a vásárlás ösztönzésére szolgáló eszközöket. Betekintést nyerhetünk egy kisvállalkozás működésébe, hogyan különül el a főszezontól a holt szezon. Egy vásárlói megkérdezéssel kiderült a termékek potenciális tipikus vásárlója. Továbbá látható, hogy az ilyen termékek esetében mindig vannak top termékek, népszerű aromák, amelyeket az új termékek bevezetésekor, portfólió módosításkor érdemes figyelembe venni. Sok ábrával a mellékletben rengeteg információ alapján megyek végig a dolgozatban a különféle kategóriákon.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: franchise, koronavírus-járvány (COVID-19), omnichannel, Speciális termék, Stenders, vásárlás ösztönzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Ápr. 02. 09:55
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 02. 09:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet