Online vásárlói viselkedés vizsgálata a foodpanda (NetPincér) esetében

Judák Petra (2021) Online vásárlói viselkedés vizsgálata a foodpanda (NetPincér) esetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat-Judák Petra GT1RJA.pdf] PDF
Szakdolgozat-Judák Petra GT1RJA.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomat a bevezetéssel kezdtem, majd ismertettem a témához kapcsolódó fogalmakat szekunder kutatás keretin belül. Szükségesnek tartottam, hogy minél átfogóbb képet kapjunk erről a területről. Betekintést nyújtottam az internet használat fontosságáról, az e-kereskedelem fogalmáról, annak előnyeiről, hátrányairól és jövőjéről. Szó volt az online vásárlói viselkedésről, a vásárlói döntés folyamatáról és az ügyfélmegtartásról. A témához szorosan kapcsolódó online marketing kifejtésére is sor került, melyen belül részleteztem eszközeit. Fő kérdésköre kutatásomnak az online vásárlói viselkedés vizsgálata volt a foodpanda esetében, melyet egy online kérdőív segítségével  végeztem. A cég előtörténete és részletes bemutatása sem maradhatott el. Szakdolgozatom írása közben történt meg a vállalat név és arculatváltozása, mely alapján érdekes és új tények elé állíthattam olvasóimat. Például, hogy miért volt szükség egy ekkora vállalatnak márkaváltásra, és milyen következményekkel járt. Mára egy gyorskereskedelmi céggé nőtte ki magát. Leírtam, hogyan vészelte át a vállalat a koronavírus alatt megváltozott fogyasztói igényeket, minek köszönhette sikerét. A foodpanda versenytársát, a Wolt-ot sem hagytam szó nélkül.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
dr. Papp Vanda
Belső
főiskolai docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-kereskedelem, foodpanda, internet története, online marketing, online vásárló
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Ápr. 02. 09:55
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 02. 09:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet