Kelemen Mónika (2021) Egynapos vízitúra szolgáltatás fejlesztése a Part Camping Ásványráró esetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Kelemen Mónika_D440TX_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 12.. Download (1MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem_Kelemen Mónika_D440TX.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (207kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat fókuszában a Part Camping Ásványráró által forgalmazott egynapos vezetett vízitúra turisztikai terméke áll. A dolgozat fő célja a jelenlegi szolgáltatás vizsgálata mellett a vonatkozó marketingstratégiai javaslatok kialakítása. A kutatás online kérdőíves felméréssel történt. A kitöltésben bármely személy részt vehetett, akár olyan is, aki soha nem evezett még korábban. Az eredmények alapján a marketingstratégiai célok meghatározása után a célcsoportok, perszónák kialakítása valósult meg. Ezt követte a marketingmix 7P elemzés, valamint a kampány meghatározása annak érdekében, hogy a vállalat növelni tudja a visszatérő vendégek arányát, bevételét a vállalati misszió és vízió fényében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | egynapos vízitúra, marketingmix 7P, marketingstratégia javaslatok, Part Camping Ásványráró, perszóna |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Ápr. 02. 09:54 |
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 02. 09:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |