Egynapos vízitúra szolgáltatás fejlesztése a Part Camping Ásványráró esetében

Kelemen Mónika (2021) Egynapos vízitúra szolgáltatás fejlesztése a Part Camping Ásványráró esetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kelemen Mónika_D440TX_Szakdolgozat.pdf] PDF
Kelemen Mónika_D440TX_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 12..

Download (1MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem_Kelemen Mónika_D440TX.pdf] PDF
Titkosítási kérelem_Kelemen Mónika_D440TX.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (207kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat fókuszában a Part Camping Ásványráró által forgalmazott egynapos vezetett vízitúra turisztikai terméke áll. A dolgozat fő célja a jelenlegi szolgáltatás vizsgálata mellett a vonatkozó marketingstratégiai javaslatok kialakítása. A kutatás online kérdőíves felméréssel történt. A kitöltésben bármely személy részt vehetett, akár olyan is, aki soha nem evezett még korábban. Az eredmények alapján a marketingstratégiai célok meghatározása után a célcsoportok, perszónák kialakítása valósult meg. Ezt követte a marketingmix 7P elemzés, valamint a kampány meghatározása annak érdekében, hogy a vállalat növelni tudja a visszatérő vendégek arányát, bevételét a vállalati misszió és vízió fényében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: egynapos vízitúra, marketingmix 7P, marketingstratégia javaslatok, Part Camping Ásványráró, perszóna
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Ápr. 02. 09:54
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 02. 09:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet