A közösségi média hatása az Y generáció életére és döntési folyamatára az utazásszervezésben

Dankó Katica (2021) A közösségi média hatása az Y generáció életére és döntési folyamatára az utazásszervezésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Dankó_Katica_CPGFH2_szakdolgozat.pdf] PDF
Dankó_Katica_CPGFH2_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (11MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat célja az, hogy bemutassa, valójában mennyire befolyásolják, esetekben manipulálják a közösségi média platformok, online hirdetések, hírességek, illetve influencerek az Y generációba tartozó emberek vásárlási döntéseit és szokásait, főként a turizmusban. Betekintést nyújt ezen emberek internettel és közösségi médiával való kapcsolatába, illetve bemutatja az Y generációt, mint célpiac. Ismerteti még az online foglalás előnyeit és hátrányait, az online megjelenés és hirdetés fontosságát a XXI. században, illetve megmutatja a standard és online utazási irodák közti legfontosabb különbségeket. Ezen kívül betekintést ad még abba, hogy valójában a cégek hogyan is építik márkáikat, és ahhoz hogyan szereznek lojális fogyasztókat azok attitűdjének esetleges megváltoztatásával. Emellett dolgozatomban a tömegturizmus – főként az internet megjelenésének köszönhető – rendkívül gyors növekedéséről, illetve a mai fogyasztói társadalomról is szó esik.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-marketing - elektronikus marketing, elektronikus reklám, közösségi média, turizmus, Y generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Ápr. 02. 09:54
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 02. 09:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet