Dankó Katica (2021) A közösségi média hatása az Y generáció életére és döntési folyamatára az utazásszervezésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Dankó_Katica_CPGFH2_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (11MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat célja az, hogy bemutassa, valójában mennyire befolyásolják, esetekben manipulálják a közösségi média platformok, online hirdetések, hírességek, illetve influencerek az Y generációba tartozó emberek vásárlási döntéseit és szokásait, főként a turizmusban. Betekintést nyújt ezen emberek internettel és közösségi médiával való kapcsolatába, illetve bemutatja az Y generációt, mint célpiac. Ismerteti még az online foglalás előnyeit és hátrányait, az online megjelenés és hirdetés fontosságát a XXI. században, illetve megmutatja a standard és online utazási irodák közti legfontosabb különbségeket. Ezen kívül betekintést ad még abba, hogy valójában a cégek hogyan is építik márkáikat, és ahhoz hogyan szereznek lojális fogyasztókat azok attitűdjének esetleges megváltoztatásával. Emellett dolgozatomban a tömegturizmus – főként az internet megjelenésének köszönhető – rendkívül gyors növekedéséről, illetve a mai fogyasztói társadalomról is szó esik.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, elektronikus reklám, közösségi média, turizmus, Y generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Ápr. 02. 09:54 |
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 02. 09:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |