Pretz Alexandra (2021) Napjaink fogyasztási szokásainak hatása az éttermi kínálatra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Pretz_Alexandra_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A vendéglátás, mint szolgáltatás célja, hogy a vendégek igényeit kielégítse, a vállalatnak pedig hasznot hozzon. Ehhez elengedhetetlen ismerni a vendégeket, vagyis a fogyasztókat, az igényeiket, fogyasztási szokásaikat. Ugyanakkor ezek nem örökérvényűek, folyamatosan változnak a körülmények, a világ helyzete (gazdaság, közbiztonság, szociális tényezők stb.), új trendek jelennek meg, fejlődik a tudomány és a különböző technológiák. Tehát rengeteg befolyásoló tényező van, ami miatt újra és újra szükséges a fogyasztási szokásokat (egy fogyasztói társadalomban) megvizsgálni. A kutatásommal szeretném a jelenlegi helyzetet felmérni, nem csak a keresletet vizsgálni, hanem azt is, hogy a vendéglátók mennyire vannak tisztában a vendégek igényeivel és mennyire tesznek ennek eleget. Ezzel akár segítve a vendéglátás szolgáltatói oldalának, akár egy „lenyomatot” hagyni az utókor számára. De akár maguknak a fogyasztóknak is érdekes „tükör” lehet.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | éttermi kínálat, éttermi szolgáltatások, fogyasztási szokások, koronavírus-járvány (COVID-19), napjaink, trendelemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Ápr. 02. 09:54 |
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 02. 09:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |