Egy túlkínálati piacon működő kereskedelmi vállalkozás marketing stratégiájának elemzése

Erdélyi Petra (2021) Egy túlkínálati piacon működő kereskedelmi vállalkozás marketing stratégiájának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Erdélyi_Petra_V7I007.pdf] PDF
Szakdolgozat_Erdélyi_Petra_V7I007.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (611kB)

Absztrakt (kivonat)

Egy túlkínálati piacon működő vállalkozás marketingstratégiájának elemzése, javaslatokkal hozzájárulás a pozitív előrementeléhez. A hobbi kultúra népszerűsége a koronavírus során megerősödött, tekintve a karantén időszakot. Ez idő alatt az elektronikai eszközök használata, és az internetes vásárlás is növekedett. Kutatásom során mélyinterjút készítettem a Fonaldesign Kft. tulajdonosaival Dr. Józsa Máté Józseffel és Dudás Katalinnal online, 2021. november 6-án. A mélyinterjúra adott válaszaik alapján a következő iparági kép bontakozik ki. A kötőfonal egy speciális kis piac, sok lehetőséggel rendelkező ágazata a textiliparnak, mely széles kínálattal szolgálja ki a keresletet, mind fonal és eszköz terén is egyaránt. Fontos megemlíteni, hogy ez egy különleges tudást igénylő hobbi, mely kézügyességet igényel, amit a vásárlónak el kell sajátítania, illetve többféle technikát is, hogy bármit is tudjon készíteni. Ez a fajta tevékenység már a hobbi kategóriába tartozik nem pedig létszükségletet elégít ki.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: alapelvek, anyagbeszerzés, áru(k), business marketing, közgazdasági alapkérdések
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Ápr. 02. 09:54
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 02. 09:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet