Erdélyi Petra (2021) Egy túlkínálati piacon működő kereskedelmi vállalkozás marketing stratégiájának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Erdélyi_Petra_V7I007.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (611kB) |
Absztrakt (kivonat)
Egy túlkínálati piacon működő vállalkozás marketingstratégiájának elemzése, javaslatokkal hozzájárulás a pozitív előrementeléhez. A hobbi kultúra népszerűsége a koronavírus során megerősödött, tekintve a karantén időszakot. Ez idő alatt az elektronikai eszközök használata, és az internetes vásárlás is növekedett. Kutatásom során mélyinterjút készítettem a Fonaldesign Kft. tulajdonosaival Dr. Józsa Máté Józseffel és Dudás Katalinnal online, 2021. november 6-án. A mélyinterjúra adott válaszaik alapján a következő iparági kép bontakozik ki. A kötőfonal egy speciális kis piac, sok lehetőséggel rendelkező ágazata a textiliparnak, mely széles kínálattal szolgálja ki a keresletet, mind fonal és eszköz terén is egyaránt. Fontos megemlíteni, hogy ez egy különleges tudást igénylő hobbi, mely kézügyességet igényel, amit a vásárlónak el kell sajátítania, illetve többféle technikát is, hogy bármit is tudjon készíteni. Ez a fajta tevékenység már a hobbi kategóriába tartozik nem pedig létszükségletet elégít ki.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | alapelvek, anyagbeszerzés, áru(k), business marketing, közgazdasági alapkérdések |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Ápr. 02. 09:54 |
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 02. 09:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |