Külkereskedelmi anomáliák a nemzetközi gyakorlatban/A Vodafone-nál, mint Shared Service Centernél felmerülő számlázási kihívások

Huczek Alexandra (2015) Külkereskedelmi anomáliák a nemzetközi gyakorlatban/A Vodafone-nál, mint Shared Service Centernél felmerülő számlázási kihívások. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Huczek_Alexandra_RBTV4C.pdf] PDF
Szakdolgozat_Huczek_Alexandra_RBTV4C.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (927kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Ügyeletek és Logisztika Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Számlázás, Megrendelő ív, Kihívások, Szolgáltató központok, Vodafone
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Dec. 08. 15:40
Utolsó módosítás: 2016. Máj. 26. 14:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet