Online marketingeszközök és alkalmazásuk a vendéglátásban

László Péter (2021) Online marketingeszközök és alkalmazásuk a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of László Péter Szakdolgozat elektronikusan aláírva.pdf] PDF
László Péter Szakdolgozat elektronikusan aláírva.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatban áttekintem a 2021-ben rendelkezésre álló online marketingeszközöket, majd a kutatásom segítségével elemzem, hogy a hazai színtéren ezeket az eszközöket miképp használják a vendéglátók. A szakirodalom áttekintésével mélyen elemzem magukat az eszközöket is, hogy megérthessük, hogy ezen eszközök közül, melyek lehetnek a leghatékonyabbak a vendéglátói szektor számára. A kutatásban kitérek arra is, hogy a fogyasztókból a vendéglátói online marketingtevékenység milyen reakciókat vált ki, hogyan (és kik) fogadják a különböző online reklámokat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Fekete-Frojimovics Zsófia
Belső
egyetemi docens; Vendéglátás Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing, marketingeszközök, online marketing, vendéglátás, vendéglátómarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Ápr. 02. 09:54
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 02. 09:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet