László Péter (2021) Online marketingeszközök és alkalmazásuk a vendéglátásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
| 
              
PDF
 László Péter Szakdolgozat elektronikusan aláírva.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB)  | 
          
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatban áttekintem a 2021-ben rendelkezésre álló online marketingeszközöket, majd a kutatásom segítségével elemzem, hogy a hazai színtéren ezeket az eszközöket miképp használják a vendéglátók. A szakirodalom áttekintésével mélyen elemzem magukat az eszközöket is, hogy megérthessük, hogy ezen eszközök közül, melyek lehetnek a leghatékonyabbak a vendéglátói szektor számára. A kutatásban kitérek arra is, hogy a fogyasztókból a vendéglátói online marketingtevékenység milyen reakciókat vált ki, hogyan (és kik) fogadják a különböző online reklámokat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | marketing, marketingeszközök, online marketing, vendéglátás, vendéglátómarketing | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | 
| Rekord készítés dátuma: | 2022. Ápr. 02. 09:54 | 
| Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 02. 09:54 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        
        
