A Nike vásárlást ösztönző módszerei

Juhász Gergő István (2022) A Nike vásárlást ösztönző módszerei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Nike-projektmunka-teljes-verziója.pdf] PDF
Nike-projektmunka-teljes-verziója.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A projektmunka témája a Nike vásárlást ösztönző módszerei lett. A dolgozatban kitérek a cég marketingtevékenységeire, a cégtörténetre, hogy hogyan sikerült mindazt elérni, amit elértek, az ügyfélkezelésre és van egy kutatást is elvégeztem. A kutatás a Nike SNKRS applikációjához köthető, itt lehet megvásárolni a limitált termékeit a Nikenak. Kíváncsi voltam arra, hogy az emberek mennyire elégedettek az esélyeivel egy-egy termék beszerzésének, és hogy hányszor sikerült már nekik.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Gajzágó Éva Judit
Belső
főiskolai docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: cégtörténet, kutatás, marketing, ösztönzés, piaci szegmentáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:33
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet