Juhász Gergő István (2022) A Nike vásárlást ösztönző módszerei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Nike-projektmunka-teljes-verziója.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A projektmunka témája a Nike vásárlást ösztönző módszerei lett. A dolgozatban kitérek a cég marketingtevékenységeire, a cégtörténetre, hogy hogyan sikerült mindazt elérni, amit elértek, az ügyfélkezelésre és van egy kutatást is elvégeztem. A kutatás a Nike SNKRS applikációjához köthető, itt lehet megvásárolni a limitált termékeit a Nikenak. Kíváncsi voltam arra, hogy az emberek mennyire elégedettek az esélyeivel egy-egy termék beszerzésének, és hogy hányszor sikerült már nekik.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | cégtörténet, kutatás, marketing, ösztönzés, piaci szegmentáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:33 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:33 |
Actions (login required)
Tétel nézet |