A Lineaflex-Bútor Kft. kereskedelmi struktúrájának elemzése a szakmai gyakorlaton szerzett tapasztalatok alapján

Spáth Levente (2022) A Lineaflex-Bútor Kft. kereskedelmi struktúrájának elemzése a szakmai gyakorlaton szerzett tapasztalatok alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of ertekesites elemzese, fogyasztoi magatartas projektmunka.pdf] PDF
ertekesites elemzese, fogyasztoi magatartas projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Egy vállalat tervek, megvalósítandó célok, stratégiák, az ezekből származó tapasztalatok és eredmények értékelése és tanulmányozása nélkül nehezen állná meg a helyét a gyakorlatban. Fogyasztóink kellő ismerete, viselkedésük miértjének megértése pedig elengedhetetlen. De miért létfontosságú mindez? Milyen információkat szűrhetünk le belőlük? Mit tudhatunk meg a klienseinkről, versenytársainkról? A pandémia milyen hatással van minderre? Projektmunkám témájául az értékesítés, illetve a fogyasztói magatartás elemzését választottam, a téma sokszínűsége és a szakmai gyakorlóhelyemmel, az ott elvégzett munkával való összekapcsolhatósága miatt, amit a jövőben is szeretnék ugyanitt folytatni. Úgy gondolom, ez a két fogalom és mindaz, ami hozzájuk tartozik egy 21. századi vállalkozás életéből nem maradhatnak ki. A 14 héten át tartó gyakorlat alatt betekintést nyerhettem a társaság, jelen esetben a Lineaflex-Bútor Kft. működésébe, kezdve a beszerzéstől az árpolitikán át, egészen a vevőkkel történő kommunikációig és az értékesítésig. Alapvető fogalmak tisztázása mellett, a téma tüzetesebben történő bemutatását tűztem ki célul, a cégen belül lezajlott folyamatokon keresztül, saját tapasztalataim és meglátásaim mellett. A vállalkozás prémium minőségű bútorok és egyéb háztartási kiegészítők forgalmazásával foglalkozik, immáron 15 éve családi vállalkozásként. Ez idő alatt széles kapcsolatrendszert épített ki különböző olasz, illetve magyar gyárakkal. A bútorok beszerzése ezen olasz gyártóktól történik kizárólag Olaszországból, míg más háztartási cikkek (matracok, ágyrácsok) hazai gyártóktól kerülnek megrendelésre. Különösen nagy figyelmet fordítanak arra, hogy a vevői elégedettség a lehető legmagasabb szinten legyen, ezt főleg a kellő szakértelemmel; családias, barátságos hangulattal, illetve a megrendelések időben és szakszerűen történő kézbesítésével érik el. A vevő igényeihez mérten egy lakás, ház berendezése sem jelent gondot, hiszen a cég teljes körű lakberendezési feladatokat is ellát. Szeretném ismertetni részletesebben a vállalat értékesítési rendszerét, működését, tevékenységét, ezen belül az általam elvégzett feladatokat; jelenlegi helyzetét SWOT analízissel, illetve bemutatni a már meglévő vásárlók típusait és elégedettségi szintjét.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Papp Judit
Belső
Mestertanár; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: bútor, értékesítési csatorna, értékesítési rendszer, fogyasztói csoportok, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:32
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet