Spáth Levente (2022) A Lineaflex-Bútor Kft. kereskedelmi struktúrájának elemzése a szakmai gyakorlaton szerzett tapasztalatok alapján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
ertekesites elemzese, fogyasztoi magatartas projektmunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Egy vállalat tervek, megvalósítandó célok, stratégiák, az ezekből származó tapasztalatok és eredmények értékelése és tanulmányozása nélkül nehezen állná meg a helyét a gyakorlatban. Fogyasztóink kellő ismerete, viselkedésük miértjének megértése pedig elengedhetetlen. De miért létfontosságú mindez? Milyen információkat szűrhetünk le belőlük? Mit tudhatunk meg a klienseinkről, versenytársainkról? A pandémia milyen hatással van minderre? Projektmunkám témájául az értékesítés, illetve a fogyasztói magatartás elemzését választottam, a téma sokszínűsége és a szakmai gyakorlóhelyemmel, az ott elvégzett munkával való összekapcsolhatósága miatt, amit a jövőben is szeretnék ugyanitt folytatni. Úgy gondolom, ez a két fogalom és mindaz, ami hozzájuk tartozik egy 21. századi vállalkozás életéből nem maradhatnak ki. A 14 héten át tartó gyakorlat alatt betekintést nyerhettem a társaság, jelen esetben a Lineaflex-Bútor Kft. működésébe, kezdve a beszerzéstől az árpolitikán át, egészen a vevőkkel történő kommunikációig és az értékesítésig. Alapvető fogalmak tisztázása mellett, a téma tüzetesebben történő bemutatását tűztem ki célul, a cégen belül lezajlott folyamatokon keresztül, saját tapasztalataim és meglátásaim mellett. A vállalkozás prémium minőségű bútorok és egyéb háztartási kiegészítők forgalmazásával foglalkozik, immáron 15 éve családi vállalkozásként. Ez idő alatt széles kapcsolatrendszert épített ki különböző olasz, illetve magyar gyárakkal. A bútorok beszerzése ezen olasz gyártóktól történik kizárólag Olaszországból, míg más háztartási cikkek (matracok, ágyrácsok) hazai gyártóktól kerülnek megrendelésre. Különösen nagy figyelmet fordítanak arra, hogy a vevői elégedettség a lehető legmagasabb szinten legyen, ezt főleg a kellő szakértelemmel; családias, barátságos hangulattal, illetve a megrendelések időben és szakszerűen történő kézbesítésével érik el. A vevő igényeihez mérten egy lakás, ház berendezése sem jelent gondot, hiszen a cég teljes körű lakberendezési feladatokat is ellát. Szeretném ismertetni részletesebben a vállalat értékesítési rendszerét, működését, tevékenységét, ezen belül az általam elvégzett feladatokat; jelenlegi helyzetét SWOT analízissel, illetve bemutatni a már meglévő vásárlók típusait és elégedettségi szintjét.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | bútor, értékesítési csatorna, értékesítési rendszer, fogyasztói csoportok, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:32 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |