A BegaOutlet marketingkommunikációjának fejlesztési lehetőségei

Tóth Evelin (2022) A BegaOutlet marketingkommunikációjának fejlesztési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of szakdolgozat_tothevelin.pdf] PDF
szakdolgozat_tothevelin.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Május 19..

Download (2MB)
[thumbnail of Tóth_Evelin_titkosítási_Dokumentum_2021-05-03_152807 (1) (1).pdf] PDF
Tóth_Evelin_titkosítási_Dokumentum_2021-05-03_152807 (1) (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (5MB)
[thumbnail of Dokumentum_2021-05-03_152807 (1).pdf] PDF
Dokumentum_2021-05-03_152807 (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Május 19..

Download (5MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája a BegaOutlet (kanapékereskedés) marketingkommunikációjának fejlesztési lehetőségei. Vizsgáltam magát a marketingstratégia jelentését, annak összeállítását, részeit. Bemutattam egy általánosságban elkészített marketing tervet. Kitértem a kommunikáció fontosságára, amely nem csak a hétköznapi életben játszik fontos szerepet, hanem egy eladás, reklám, direkt marketing stb. során is. A választott cégem egy olyan vállalat, amelynek igen nehéz feladata van a piacon helyt állni, hiszen a forgalmazott termékeiket jobb esetben is 5 –8 évente cseréli le a fogyasztó, illetve az anyagikat tekintve sem olcsó. Számomra ezért is volt érdekes egy ilyen cég marketingje. Szakdolgozatomból kiderül, hogy hogyan lehet újabb és újabb fogyasztókat szerezni. Versenytársait nézve, velük szemben nincsen lemaradásuk, teljesen más stílusban forgalmaznak bútorokat. Olyan szolgáltatásokat nyújtanak, amelyekre a nagyobb, multinacionális cégek nem képesek. Az árakat tekintve, náluk jóval alacsonyabb áron értékesítenek.  Ez is egy ok, amiért inkább a BegaOutletnél vásárolnak. Mind a cég vezetésében, mind a termékek árusításában példaértékűen működnek. A több év tapasztalat után, már kialakultak azok a módszerek, amely akár egy hirdetésnél, akár a személyes eladást tekintve, vásárlásra bírható a fogyasztó. Az előbbit tekintve mára már elavultnak tekinthető minden „kézzel fogható” hirdetés, az online világ teljesen átvette a hatalmat a reklámokat tekintve. Ez a BegaOutlet tapasztalataiból is elmondható.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kovács András
Belső
egyetemi docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: árubeszerzés, áruértékesítés, áruforgalom, marketing, marketing terv, marketingkommunikáció, vevők, vevőkapcsolat, weboldal
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:32
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet