Tóth Evelin (2022) A BegaOutlet marketingkommunikációjának fejlesztési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
szakdolgozat_tothevelin.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Május 19.. Download (2MB) |
|
PDF
Tóth_Evelin_titkosítási_Dokumentum_2021-05-03_152807 (1) (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (5MB) |
|
PDF
Dokumentum_2021-05-03_152807 (1).pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Május 19.. Download (5MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája a BegaOutlet (kanapékereskedés) marketingkommunikációjának fejlesztési lehetőségei. Vizsgáltam magát a marketingstratégia jelentését, annak összeállítását, részeit. Bemutattam egy általánosságban elkészített marketing tervet. Kitértem a kommunikáció fontosságára, amely nem csak a hétköznapi életben játszik fontos szerepet, hanem egy eladás, reklám, direkt marketing stb. során is. A választott cégem egy olyan vállalat, amelynek igen nehéz feladata van a piacon helyt állni, hiszen a forgalmazott termékeiket jobb esetben is 5 –8 évente cseréli le a fogyasztó, illetve az anyagikat tekintve sem olcsó. Számomra ezért is volt érdekes egy ilyen cég marketingje. Szakdolgozatomból kiderül, hogy hogyan lehet újabb és újabb fogyasztókat szerezni. Versenytársait nézve, velük szemben nincsen lemaradásuk, teljesen más stílusban forgalmaznak bútorokat. Olyan szolgáltatásokat nyújtanak, amelyekre a nagyobb, multinacionális cégek nem képesek. Az árakat tekintve, náluk jóval alacsonyabb áron értékesítenek. Ez is egy ok, amiért inkább a BegaOutletnél vásárolnak. Mind a cég vezetésében, mind a termékek árusításában példaértékűen működnek. A több év tapasztalat után, már kialakultak azok a módszerek, amely akár egy hirdetésnél, akár a személyes eladást tekintve, vásárlásra bírható a fogyasztó. Az előbbit tekintve mára már elavultnak tekinthető minden „kézzel fogható” hirdetés, az online világ teljesen átvette a hatalmat a reklámokat tekintve. Ez a BegaOutlet tapasztalataiból is elmondható.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | árubeszerzés, áruértékesítés, áruforgalom, marketing, marketing terv, marketingkommunikáció, vevők, vevőkapcsolat, weboldal |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:32 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |