Ár, minőség és termék dizájn fontosságának az összehasonlítása az optikai piacon országszerte

Varga Tícia (2022) Ár, minőség és termék dizájn fontosságának az összehasonlítása az optikai piacon országszerte. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of A projektmunka2.pdf] PDF
A projektmunka2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkám során arra szeretnék választ kapni, hogy az optikába betérő vásárlók mi alapján választják meg leendő szemüvegüket, mi befolyásolja őket a legjobban. Az ár, a minőség, a termék dizájn fontossága mellett kíváncsi vagyok, hogy a szemüveget felbontva, a szemüvegkeretre vagy inkább a szemüveglencsére költenek többet az emberek, ezáltal a szemüvegvásárlók egészségtudatosságának a mértékére is fényt derítek. Projektmunkám relevanciáját abban látom, hogy betekintést nyerhessünk az ország különböző területein élő, különböző anyagi háttérrel rendelkező potenciális vevők vásárlói szokásaiba és ezáltal egy egész optika termékkészletét a legoptimálisabban tudjuk a jövőben kiválasztani és az igényeiknek legmegfelelőbb árú, minőségű és termék dizájnú szemüveget tudjuk ajánlani.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kovács András
Belső
egyetemi docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: ár, minőség, optika, termék design, vevőérték, vevőmagatartás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:32
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:32

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet