Varga Tícia (2022) Ár, minőség és termék dizájn fontosságának az összehasonlítása az optikai piacon országszerte. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)
PDF
A projektmunka2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkám során arra szeretnék választ kapni, hogy az optikába betérő vásárlók mi alapján választják meg leendő szemüvegüket, mi befolyásolja őket a legjobban. Az ár, a minőség, a termék dizájn fontossága mellett kíváncsi vagyok, hogy a szemüveget felbontva, a szemüvegkeretre vagy inkább a szemüveglencsére költenek többet az emberek, ezáltal a szemüvegvásárlók egészségtudatosságának a mértékére is fényt derítek. Projektmunkám relevanciáját abban látom, hogy betekintést nyerhessünk az ország különböző területein élő, különböző anyagi háttérrel rendelkező potenciális vevők vásárlói szokásaiba és ezáltal egy egész optika termékkészletét a legoptimálisabban tudjuk a jövőben kiválasztani és az igényeiknek legmegfelelőbb árú, minőségű és termék dizájnú szemüveget tudjuk ajánlani.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | ár, minőség, optika, termék design, vevőérték, vevőmagatartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:32 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:32 |
Actions (login required)
Tétel nézet |