Influencermarketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra

Szabó Noémi (2021) Influencermarketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_SZABO_NOEMI_ZMHYRN.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_SZABO_NOEMI_ZMHYRN.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (964kB)

Absztrakt (kivonat)

A 21.század első felében a barátaink, családtagjaink vagy ismerőseink voltak a főbb motiváció forrásaink az nyaralások, utazások szervezésénél. Mára ezt felváltotta a közösségi média (angolul social media), ami által kifejlődött a turizmusmarketing legújabb ága: a travel influencer. Olyan kincset érő területek, látványosságok és attrakciók váltak az egész világ számára köztudottá, amiket addig a helybéliek ismertek. Napjainkban ezek a helyszínek már tömegeket vonzanak a közösségi médián megosztott képeknek, beszámolóknak és videóknak hála.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: internet, közösség, közösségi média, marketing, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:20
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet