Szabó Noémi (2021) Influencermarketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_SZABO_NOEMI_ZMHYRN.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (964kB) |
Absztrakt (kivonat)
A 21.század első felében a barátaink, családtagjaink vagy ismerőseink voltak a főbb motiváció forrásaink az nyaralások, utazások szervezésénél. Mára ezt felváltotta a közösségi média (angolul social media), ami által kifejlődött a turizmusmarketing legújabb ága: a travel influencer. Olyan kincset érő területek, látványosságok és attrakciók váltak az egész világ számára köztudottá, amiket addig a helybéliek ismertek. Napjainkban ezek a helyszínek már tömegeket vonzanak a közösségi médián megosztott képeknek, beszámolóknak és videóknak hála.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | internet, közösség, közösségi média, marketing, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:20 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:20 |
Actions (login required)
Tétel nézet |