A kommunikáció szerepe a Mercure Budapest City Center Front Office részlegén

Ilyés Fanni (2021) A kommunikáció szerepe a Mercure Budapest City Center Front Office részlegén. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Ilyés Fanni - PROJEKTMUNKA (1).pdf] PDF
Ilyés Fanni - PROJEKTMUNKA (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

A vendégkezelés egy sokkal személyesebb formát öntött a mobil recepció létrehozása által. Közvetlenebb interakcióra alkalmas a kialakítás, az otthonos környezetet a nappalira hajazó enteriőr biztosítja. Az egyedülálló kezdeményezés kapcsán több fontos kérdés felmerül: A mobil recepció éltere hívása során milyen technikai feltételeknek kellett teljesülnie ahhoz, hogy megvalósuljon a kitűzött cél, azaz egy új és egyedi környezet megteremtése? Vizsgálni fogom azt is, milyen nehézségek merülhetnek fel a szokatlan enteriőrből kifolyólag mind a vendégek, mind a kollégák szempontjából. Hogyan kellett alkalmazkodniuk a kollégáknak az új elképzelésekhez, milyen változtatásokkal járt ez, hogyan alakult ki az új rendszer? Elemezni fogom a személyzet kulcsfontosságú szerepét a mindennapok újra értelmezésében, a mobilitás jegyében. A közvetlen kapcsolatteremtés mellett fontos megtartani a vendég szívélyes welcome érzését, amire számos lehetőség nyílik nagyobb létszámú recepciós által. A kialakításnak ebben központi szerepe van, egyszerre több kolléga tud több vendégen segíteni, ezzel is elkerülve a sorban állást és a várakoztatást. Ez egyébként is kiemelt tényező, mivel a berendezést is komolyan befolyásolta, hogy több helyszínen is szimultán ki lehessen szolgálni a klienseket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Sipos Erika
Belső
Mestertanár; Turizmus Tanszék; KVIK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Accor Hotels, idegenforgalom, kommunikáció, szállodák, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:20
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet