Az online és offline fogyasztói szokások változása a Covid-19 előtt, illetve annak hatására

Básti Attila (2021) Az online és offline fogyasztói szokások változása a Covid-19 előtt, illetve annak hatására. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Básti Attila.pdf] PDF
Szakdolgozat_Básti Attila.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom központi témája a fogyasztói trendek, illetve szokások. Fő célja, hogy átfogó képet alkosson az adott témával kapcsolatban a Covid-19 előtti és alatti évekre vonatkozóan. A kutatásomhoz kérdőíves primer kutatást alkalmaztam, továbbá szekunder kutatást is végeztem. A kutatásom célcsoportja a 18 és 75 év közöttiek voltak. A felmérést internetes felületen végeztem el. A dolgozatomban az aktuális és egyéb nagyobb megatrendeket, valamint vásárlási és fizetési szokásokat mutatok be. A kutatásom végére arra a következtetésre jutottam, hogy a fogyasztói szokások napról napra változnak és ezért folyamatosan kutatni kell őket. A kutatásom eredményei többnyire megegyeznek más, korábbi kutatások eredményeivel, de változásokat is realizáltam.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kozák Tamás
Belső
egyetemi docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, elektronikus vásárlás - online vásárlás, fogyasztói szokások, koronavírus-járvány (COVID-19), trendek
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:19
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet