Básti Attila (2021) Az online és offline fogyasztói szokások változása a Covid-19 előtt, illetve annak hatására. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Básti Attila.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom központi témája a fogyasztói trendek, illetve szokások. Fő célja, hogy átfogó képet alkosson az adott témával kapcsolatban a Covid-19 előtti és alatti évekre vonatkozóan. A kutatásomhoz kérdőíves primer kutatást alkalmaztam, továbbá szekunder kutatást is végeztem. A kutatásom célcsoportja a 18 és 75 év közöttiek voltak. A felmérést internetes felületen végeztem el. A dolgozatomban az aktuális és egyéb nagyobb megatrendeket, valamint vásárlási és fizetési szokásokat mutatok be. A kutatásom végére arra a következtetésre jutottam, hogy a fogyasztói szokások napról napra változnak és ezért folyamatosan kutatni kell őket. A kutatásom eredményei többnyire megegyeznek más, korábbi kutatások eredményeivel, de változásokat is realizáltam.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, elektronikus vásárlás - online vásárlás, fogyasztói szokások, koronavírus-járvány (COVID-19), trendek |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:19 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:19 |
Actions (login required)
Tétel nézet |