Telefonos ügyfél megkeresések helye és szerepe a marketingkommunikációban

Janicsek Dóra (2021) Telefonos ügyfél megkeresések helye és szerepe a marketingkommunikációban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Telefonos ügyfélmegkeresések helye és szerepe a banki marketingkommunikációban.pdf] PDF
Telefonos ügyfélmegkeresések helye és szerepe a banki marketingkommunikációban.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom a telefonos ügyfélmegkereséseket, annak helyét és szerepét kutatja a banki marketingkommunikációban. A kutatásom fő célja volt megvizsgálni, hogy a bankok által használt marketingkommunikációs eszközök átfedéseket mutatnak-e a lakosság csatornapreferenciájával. Illetve a telefonos értékesítés meghatározó része a banki marketingkommunikációnak. Első hipotézisem, mely szerint a bankok által használt marketingkommunikációs eszközök átfedéseket mutatnak a lakosság által használt csatornákkal beigazolódott, hiszen nagyon sok olyan online reklámmal találkoztam a szakirodalom gyűjtése során, amelyek megcéloztak egy konkrét közönséget és ezt az interneten promotálták a leginkább. Ez a korosztály pedig legfőképpen ezen a csatornán tájékozódik a banki ajánlatok tekintetében is.  A második hipotézisem, mely szerint a telefonos értékesítés meghatározó része a banki marketingkommunikációnak szintén beigazolódott.  Ebben a tekintetben nem gondolnám elhanyagolhatónak a telefonos megkereséseket sem, hiszen a potenciális ügyfélkör egy szelete így nem marad ki a megkeresésekből, illetve az értékesítés sem marad ki a telefonos ügyintézést előnyben részesítők köréből.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dobó Róbert
Belső
egyetemi tanársegéd; Közgazdasági és Üzleti Tudományok Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: bank, bankmarketing, kommunikáció, marketing, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:19
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet