A fenntartható divat előretörése az online kommunikáció világában

Buzás Brigitta (2021) A fenntartható divat előretörése az online kommunikáció világában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Buzás_Brigitta_2021.pdf] PDF
Szakdolgozat_Buzás_Brigitta_2021.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A fenntartható divat előretörése az online kommunikáció világában. Szakdolgozatom fő gondolata a divatipar fenntarthatósága. Azon belül összehasonlítom a slow-fashiont és a fast-fashiont. Körbejárom a fenntarthatóság témakörét Magyarországi viszonylatban, bemutatok 3 magyar fenntartható divatmárkát és megalkotóikat. A kommunikáció szemszögéből vizsgáltam nemzetközi szinten a sokszínűség és elfogadás témakörét 2021-ben, valamint kiemeltem a közösségi média térnyerését és az influenszerek kommunikációját a témával kapcsolatban. A Covid -19 világjárvány rengeteg változást hozott a fogyasztók életébe, ami nagy hatással volt a divatiparra is, ennek okát és megoldását kerestem. A szakdolgozatomat egy általam készített kérdőív elemzésével zártam, amelyben felmértem a kitöltők tájékozottságát a fenntartható divattal kapcsolatban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
dr. Papp Vanda
Belső
főiskolai docens; Kereskedelem Tanszék; KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: divat, fenntarthatóság, környezetvédelem, közösségi média, Magyarország
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2022. Már. 22. 08:19
Utolsó módosítás: 2022. Már. 22. 08:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet