Buzás Brigitta (2021) A fenntartható divat előretörése az online kommunikáció világában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Buzás_Brigitta_2021.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A fenntartható divat előretörése az online kommunikáció világában. Szakdolgozatom fő gondolata a divatipar fenntarthatósága. Azon belül összehasonlítom a slow-fashiont és a fast-fashiont. Körbejárom a fenntarthatóság témakörét Magyarországi viszonylatban, bemutatok 3 magyar fenntartható divatmárkát és megalkotóikat. A kommunikáció szemszögéből vizsgáltam nemzetközi szinten a sokszínűség és elfogadás témakörét 2021-ben, valamint kiemeltem a közösségi média térnyerését és az influenszerek kommunikációját a témával kapcsolatban. A Covid -19 világjárvány rengeteg változást hozott a fogyasztók életébe, ami nagy hatással volt a divatiparra is, ennek okát és megoldását kerestem. A szakdolgozatomat egy általam készített kérdőív elemzésével zártam, amelyben felmértem a kitöltők tájékozottságát a fenntartható divattal kapcsolatban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | divat, fenntarthatóság, környezetvédelem, közösségi média, Magyarország |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2022. Már. 22. 08:19 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 22. 08:19 |
Actions (login required)
Tétel nézet |